Kalite Politikamız
Tıp etiği ve bilimsel kurallardan ödün vermeden, kaynakları en etkin ve verimli şekilde kullanarak, kalite yönetim sistem şartları çerçevesinde, eğitimli güler yüzlü, bilgili ve deneyimli ekiplerimizle güvenilir sağlık hizmeti sunmaktadır.
Bu kapsamda;
Hasta Odaklı;
- Tıp Merkezimizde sunulan her türlü hizmette, kalite standartlarına bağlı en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunmayı, hasta haklarına saygılı davranmayı, hasta ve yakınlarını bilgilendirerek tanı ve tedavi sürecine tam katılım sağlamalarını ve hasta güvenliğini tüm yönleri ile sağlayarak hastalarımızın görüş ve önerileri doğrultusunda gerekli iyileştirmeleri yapmayı, memnuniyetlerini en üst düzeyde tutarak hizmet vermeyi,
Çalışan Odaklı;
- Uluslararası standartlarda tanı ve tedavi hizmeti sunan referans bir Tıp Merkezi olmayı,
- Sunduğumuz hizmeti sürekli geliştirmeyi,
- Ekip anlayışını benimseyip kurum bilincini yaşatmayı,
- Yürürlükte bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı,
- Çalışanlarımızın sağlığını ve güvenliğini ön planda tutarak en uygun çalışma ortamını oluşturmayı, düzenli risk değerlendirmesi yapmayı ve gerekli önlemleri almayı,
- Çalışanların kurum içi ve kurum dışı eğitim faaliyetlerine katılmalarına destek olmayı,
- Tüm çalışanlarda kurum kalite kültürünü oluşturmayı, kalite yönetimi kapsamında her birimin kendi bölüm kalite standartlarını bilmesi ve benimsemesi yönünde eğitim faaliyetleri planlamayı,
- Öz değerlendirmelerle kalite faaliyetlerinin sürdürülmesini ve gerekli iyileştirici faaliyetleri planlamayı ve uygulamayı taahhüt ederiz.
Canlı Destek